En blog om alt det der gør mig glad og alt det, der inspirerer mig i min hverdag. Mit ønske er at blive bedre til at huske på alle de positive oplevelser og stunder, jeg har i min hverdag.....for livet er i bund og grund en virkelig smuk ting. Men når man er et menneske, som mig, der til tider har det med at løbe ind i en voldsomt storm i form af en angst, der kan være alt dominerende, så er det så ekstra vigtigt at huske på alt der beriger og som gør hverdagen værd at forholde sig til. Så dette er mit positive projekt......jeg tænker, at alle må have behov for at samle på smil engang imellem.....dette er mine smil:0):0):0)

tirsdag den 22. januar 2013

Hva`så Januar!


Hva`så Januar.....efter hvad der føles som en rigtigt hård start på det nye år, tror jeg at jeg er ved at være der hvor energien lige så stille er begyndt at vende tilbage og humøret går opad.....
For ja det er pissekoldt og rigtigt vinterruskende. Men det er også smukt med alt sneen og efter at have investeret i en termotrøje fra samsøe og samsøe (på udsalg!!!) så holder jeg faktisk varmen nogenlunde......
Dog føler jeg mig en smule eksimoagtig pakket ind i så mange lag, men whatever....det går jo nok.
Har dog suset byen rundt utallige gange for at finde leggings med uld i uden resultat (synes altså ikke lige det der ski undertøj er det mest hippe), så hvis nogen har et godt tip til hvor man får fat i sådan nogle er jeg meget lydhør:0)

Ellers har den her for mit vedkommende stået på film, fodbade, læsning, venindehygge og lige om lidt bagning. For der er lige en ting mere, jeg har lyst til at føje til min to do liste for den kommende tid og det er at spise noget mere sund kage. For man skal gøre og spise det der gør en glad, og som giver en følelse af at have lyst til at være til og gøre det godt for sig selv. Så jeg vil igang med at bage endnu et glutenfri figen-abrikosbrød, for det kan sagtens være sødt og sundt på samme tid og så skal jeg have afprøvet lidt nye chokolader fra helsebixen...har bl.a købt en fra lovechock, som jeg er meget spændt på........elsk dig selv, elsk dig selv....det er min reminder i disse dage.

Hyggen kommer indefra og jeg gør mit bedste for at huske på, at jeg er det hele værd:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar